Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: trakietsadobri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 831504
Постинги: 585
Коментари: 710
Гласове: 4179
Постинг
04.08.2017 12:57 - Градски легенди, пета част - мъдрости и веселие от XX век
Автор: trakietsadobri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 04.08.2017 13:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЖЕНСКА  АРИТМЕТИКА
Твърде деликатно е да попиташ жената на колко е години. Все пак един смелчага си позволил да зададе този въпрос на весела и остроумна представителка на нежния пол.
- Ще ви отговоря – казала тя. - Когато се омъжих, мъжът ми беше на четиридесет години, а аз бях два пъти по-млада от него. Сега той е на шестдесет. Значи, аз съм на тридесет.

КОНКУРС
В Америка бил устроен конкурс между многобройните имитатори на Чарли Чаплин. Той нямал нищо против такъв конкурс, но заявил, че няма да участва в журито, и заминал някъде по работа.
В деня на състезанието пред вратите на сградата, където ставал конкурсът, спирали една след друга коли и от тях излизало все едно и също лице - „Чарли Чаплин“. Всеки получавал номер и възпроизвеждал пред журито зададения му етюд. Конкурсът бил анонимен.
Представете си колко голяма била изненадата на журито, когато след определяне на наградите се разкрило, че самият Чарли Чаплин, който тайно участвал в конкурса, получил трета награда. 

МЕЧТАТЕЛКА
Пепита доверила на своята приятелка как си представя идеалния съпруг.
- Бих желала бъдещият ми съпруг да е представителен, да обича музиката, да ми разправя всички нови вицове, да може да пее, но когато поискам, да е способен да си стои в къщи и да мълчи!
- Мила моя – отговорила събеседницата ѝ, - в такъв случай ти не се нуждаеш от съпруг, а от телевизор!

НЕИЗВЕСТЕН СРОК
- Кога ще бъде готов новият ми костюм?
- Когато заплатите стария!
- Но аз не мога да чакам толкова дълго!

РОДНАТА КЪЩА НА ВИКТОР ЮГО
Един марсилец посетил Безансон. Между другото му показали и къщата, в която се родил Виктор Юго.
- Тази ли барака! - възкликнал марсилецът. - Е, да беше се родил в Марсилия... да видите каква родна къща щяхме да му отредим!

ИЗПЪЛНИЕЛНИЯТ СТУДЕНТ
- Петров, вместо да четете за изпит, вие се разхождате с моята дъщеря!
- Господин професор, вие ми поръчахте да проуча основно всички ваши произведения. И аз реших да започна с най-хубавото от тях.

В УЧИЛИЩЕ
Учителката задала въпрос на ученика. Той дълго мълчи.
- Труден ли е въпросът? - пита учителката.
- Въпросът не е труден, госпожо, но отговорът е труден.

СЪЖАЛЯВА ЧАПЛИН
Американският писател Синклер Луис пребивавал в Париж. В разговор журналисти го помолили да каже мнението си за своя именит сънародник Чарли Чаплин. Отговорът на писателя бил неочакван:
- Аз искрено съжалявам Чарли!
- ?!
- Защото е единственият човек, за когото Чарли Чаплин не съществува.

ФЕНЕРЪТ НА СЛЕПИЯ
Тъмна нощ. По улицата вървял слепец със запален фенер в ръка и с пълен кърчаг на рамо. Насреща му се задал забързан младеж, който за малко щял да се блъсне в слепеца.
- Ей, че си смешен! - рекъл той на подбив . - Защо ти е тази светлина, когато нощта и денят са за тебе едно и също нещо!
- Тази светлина не е за мен – отговорил слепият, - а за такива завеяни като теб, дето може да ме блъснат и да ми счупят кърчага!

ПРЕДВИДЛИВОСТ
Един англичанин си показал главата от прозореца на вагона и вятърът отнесъл шапката му. Той веднага грабнал от багажника кутията за шапки и я хвърлил през прозреца.
Пътниците се разсмели.
- Щом като шапката отиде по дяволите, нека върви след нея и кутията ѝ! - забелязал един от тях.
- Който я намери, да има къде да я прибере! - добавил друг.
- Не! - проговорил невъзмутимият англичанин. - Изхвърлих кутията, защото тя ще ми върне шапката!
- Вие се шегувате! Как ще ви я върне?
- Да дъното ѝ е написан адресът ми. Кантонерът ще намери и кутията, и шапката и ще ги изпрати на адреса.

ВЪЗПИТАНИЕ
- Слушаш, моето момче, ти никога не бива да лъжеш! Лъжата е страшен порок. Трябва да казваш винаги истината. Обещаваш ли ми?
- Да, татко!
В това време на входа се позвънило.
- Иди виж кой е! Ако е хазаинът, кажи му, че не съм в къщи!

ДВЕ ПРОФЕСИИ
Циганинът виолонист Йошка Фаркаш бил много известен и обичан в Будапеща. Нощно време той свирел по заведенията и веселял публиката, а през деня редовно слушал лекции в медицинския факултет и се явявал на изпити, докато най-после получил докторска диплома. Веднага след това си поръчал визитни картички със съдържание: „Доктор Йошка Фаркаш, лекар и цигански капелник.“
Журналистите запитали новия лекар коя от двете си професии ще упражнява.
- И двете – отговорил той. - Мисля, че цигулката и рецептата си приличат твърде по своите цели. Сигурно ще се наложи да лекувам някои мои пациенти с цигулката си, а някои слушатели – с лекарства!

Музика:
Mira & Amadeus – Acasa
Enej - Kamień z napisem LOVE
Naughty Boy - La La La ft. Sam Smith
Oliver Koletzki feat. Fran - Hypnotized
Alvaro Soler - El Mismo Sol ft. Jennifer Lopez

И още мисли и размисли:
Мъдрост и веселие – градски легенди от древността, първа част

Мъдрост и веселие – градски легенди от древността, втора част

Градски легенди - мъдрост и веселие, трета част - XIII до XIX век

Градски легенди, четвърта част - мъдрости и веселие от XIX и XX век


Здраве за животът - из „Трима души в една лодка“, от Джером К. Джером



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930