Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: trakietsadobri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 815116
Постинги: 584
Коментари: 710
Гласове: 4141
Постинг
31.10.2016 09:39 - Саморазвитие – да се научиш да плуваш на 28 години
Автор: trakietsadobri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 14.02.2021 14:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Сънен съм и съм уморен, но ми се плува! Плува ми се!"

Не съм влизал в плувен басейн от почти пет месеца, може би затова се каня да ходя да плувам в съботните сутрини от пет седмици. Първата не бях сигурен дали басейна работи, втората станах късно, а на вън ръмеше и се отказах. Третата седмица бях болен, а миналата бях извън София.

Събудих се 7:50, с
ъбота е, басейна работи.
Стига съм се оправдавал, че съм сънен и уморен – няма да се излежавам или да закусвам, а ще хапна шоколад с чаша портокалов сок и отивам. Ще направя поне 10 дължини по 50 метра и ще се събудя плувайки. :) 


Събота, 29 октомври 2016 есен, в 8:40 часа е все още хладно – бързам да вляза в метрото.
...
Излизам от метрото в 9:20, навън е светло и усмихващо слънчево. Бързам към басейна, искам да вляза колкото може по-рано.
...
Потапям се в басейна отведнъж, колкото е топла водата - толкова, така винаги е по-лесно и по-ободряващо. Водата е приятно прохладна. Сънен съм - плувам съвсем бавно първите 20-на метра, после несъзнателно загребвам по-енергично - весело се превъртам, за да се събудя, да поздравя водата, а и себе си. Усвоих този енергичен поздрав, преди 7 години, когато се научих да плувам. Превъртя ли се с плуване един-два пъти, мигом се стоплям и сливам с водата в басейна.
...
Правя една бавна дължина - бутайки дъска пред себе си и без почивки.
Плувам без дъска - бързо, накъсано с почивки.
Плувам и крол, и по гръб, и жабешката. 
...
Плувам лениво и тромаво, но с нарастваща радост. През прозорците слънцето красиво грее и озарява водата. 

...
11-та дължина от 50 метра, изплувам я цялата без дъска и без почивки.
Плана е реализиран, чувствам се леко уморен, но бодър и буден, ще направя още една дължина бутайки дъска пред себе си, да доразвия идеята. Правя още две дължини, без дъска, накъсани с кратки почивки.

...
Излизам от водата приятно уморен и много усмихнат.
Плуването умее да зарежда с настроение и енергия за живот.

Другата събота ще гледам пак да съм тук – да не изпускам апетита, който идва с плуването.

~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

С пожелание за хубава седмица и повече плуване в открити води. :)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031