Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: trakietsadobri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 832005
Постинги: 585
Коментари: 710
Гласове: 4179
Постинг
07.05.2016 23:26 - Реалност или кино филм
Автор: trakietsadobri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1550 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 19.07.2020 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Поглеждам към екрана - детето в мен обхожда с любопитен поглед киносалона пред себе си. Филмът все още не е започнал, оглеждам за място, от което да виждам по-добре. Замръзвам за миг, за да прогледна през тъмнината и да видя цветовете на лъча светлина, бликащ през ококореното прозорче в салона на киното.

. . .
Беше нявга това – всеки кино филм бе нова реалност в моите детски очи. Неусетно нещо се промени - в детето или в лентата филмова. . . .
Гостувам в дома на приятел, в светла стая, която за атракция има огромен телевизор в центъра с впечатляващ размер от метър на два. Без домашното кино стаята е приказна – с прозорец и пътечка към звездите, жива библиотека и цвете. Всичко си има стаята – дори огромният телевизор в центъра й изглежда почти естествено, само кино играта, която показва, е някак си по-цветна и зрелищна от естественото. . . .
Прибирам се от път с тежък сак под дъжда, влизам в блока, изкачвам стълбите и отключвам врата на квартирата. Гарсониерата е притихнала и хладна след едноседмичното ми отсъствие. Решавам да се стопля с багри - с ябълков сок и кино филм.

Ябълковият сок е чудесен! Включвам компа и започвам да се чудя кой филм да избера?? Напоследък ми става все по-трудно да харесам кино филм. Уж гледам и зрелищни ленти, а все по-рядко се чувствам като малко щастливо дете в кино салон?!

Пускам DVD диск ... втори ... трети. Уцелвам от четвъртия път. Филмът свършва – Защо?! Защо винаги се радвам когато видя точно този филм?!

Началото на филма не ми харесва, сюжета също не ми допада, а целият филм ми харесва и затова съм го гледал поне пет пъти!! Сигурно е заради актрисата в главната роля. 
Трудно помня имена, а името на Джулия Робъртс запомних още като дете. Сигурно и останалите творци, които са забъркали тази киномагия имат значение. Сега остава да науча и техните имена и готово – всичко във филма ще ми се изясни. :)

image




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930